WARUNKI DOSTAWY

1. Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych mebli / dekoracji w Sosnowcu pod adresem ul. Przejazd 3, kod pocztowy 41-200. Odbiór jest możliwy po wcześniejszym ustaleniu i w indywidualnie umówionych godzinach, także w weekendy. W celu umówienia terminu odbioru osobistego prosimy o kontakt pod numerem 508311507.

2. Zakupione produkty mogą być doręczone do Ciebie w następujący sposób:

a) dostawa może być zrealizowana za pośrednictwem firmy transportowej DTS Transport Sp. z o.o. na terenie Polski na wskazany w zamówieniu adres. Produkty wysyłane są w terminie maksymalnie do pięciu dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (czas realizacji zamówienia), a czas doręczenia jest uzależniony od firmy transportowej i wynosi również do pięciu dni roboczych.

Termin otrzymania towaru = czas realizacji zamówienia  + czas doręczenia zamówienia

Koszt nadania przesyłki zależy od jej wagi i gabarytów i jest naliczany indywidualnie, dla każdego produktu z osobna. Jest on widoczny w Sklepie na stronie produktu, po dodaniu do koszyka oraz w potwierdzeniu zamówienia i w zależności od wybranej opcji obejmuje lub nie obejmuje wniesienie towarów do mieszkania/domu (opcja wniesienia jest dodatkowo płatna).

b) w przypadku większości towarów możesz zdecydować, że wolałbyś skorzystać z oferty innej firmy transportowej niż DTS Transport. W celu pozyskania najkorzystniejszych warunków transportu do wyceny wykorzystujemy Giełdy transportowe takie jak Clicktrans.pl i Frugonetka.pl. Sklep kontaktuje się z Tobą i przedstawia Ci ofertę transportu. Zamówienie wysyłamy do Ciebie po Twojej akceptacji ceny za transport. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku, jeśli nie uda nam się znaleźć zadowalającej Cię oferty transportu. Czas realizacji zamówienia w tym przypadku może się znacznie wydłużyć i może obejmować, po wcześniejszym ustaleniu i za dodatkową opłatą, wniesienie do domu/mieszkania. Aby skorzystać z tej opcji dostawy i ustalić jej koszt prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 508311507.

3. Przykładamy bardzo dużą wagę do odpowiedniego zapakowania Towaru, tak aby dotarł do Ciebie w stanie idealnym. Jeśli jednak mimo to otrzymana przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera lub przewoźnika. Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz je do korespondencji reklamacyjnej.

4. Dostawa do krajów UE jest możliwa tylko po wcześniejszym ustaleniu ze Sklepem. Sklep każdorazowo i indywidualnie określa koszty dostawy. Koszt uzależniony jest od wagi i rozmiarów zamawianego towaru oraz od adresu dostawy i terminu wysyłki. Koszt wysyłki określany jest na podstawie kalkulacji zrobionej przez firmę transportową i jest przedstawiany klientowi do akceptacji.